KAM PHONE - volejte kdykoli kamkoli | FAQ - www.kamphone.cz

FAQ

Co znamená Virtuální mobilní operátor?

Virtuální mobilní operátor je poskytovatel bezdrátových hlasových a datových služeb, který nedisponuje vlastní infrastrukturou (nemá vlastní vysílače). Funguje na základě spolupráce s mobilním operátorem prostřednictvím obchodní smlouvy a získá tak přístup k velkoobchodním cenám. Pro své zákazníky tedy poskytuje volání, SMS a data za lepší ceny


Budu mít s KAM PHONE signál v celé ČR?

Ano, službu KAM PHONE provozujeme na sítích T-Mobile díky čemuž se nemusíte bát, že zůstanete bez signálu.


Kolik stojí SIM karta?

Cena jedné SIM je 390 Kč. Za tuto cenu obdržíte SIM kartu, vlastní samoobsluhu muj.kamphone.cz a kredit ve výši 300 Kč. Do konce roku 2014 ji můžete v rámci zaváděcí akce získat za 300 Kč. Poštovné hradíme my. Objdenat si ji můžete v sekci OBJEDNAT


Budu platit za zaslání SIM karty?

SIM kartu zasíláme našim zákazníkům ZDARMA


Jaký je postup při objednání SIM karty KAM PHONE?

V případě zájmu o SIM kartu KAM PHONE stačí vyplnit kontaktní údaje v sekci OBJEDNAT


Mohu si k vám převést svoje telefonní číslo?

Ano, přenesení vašeho stávajícího telefonního čísla ke KAM PHONE  je možné na základě ČVOP (Čísla Výpovědi Opouštěného Poskytovatele). Přesné instrukce naleznete v sekci PŘENOS ČÍSLA k nám


Jak aktivovat kartu?

Podrobný popis aktivace SIM karty naleznete v sekci AKTIVACE SIM


Jak dobít kredit?

Kredit si jednoduše a rychle dobijete ve své samoobsluze muj.kamphone.cz, kde si zvolíte možnost DOBÍJENÍ KREDITU. Máte na výběr z několika platebních metod poskytovaných certifikovanou platební bránou GoPay. Do 10 minut po zaplacení se vám načte váš kredit


Můžu si dobít kredit prostřednictvím terminálu SAZKA, nebo na České poště?
Ano, dobíjecí kartu od KAM PHONE je možné dobíjet prostřednictvím terminálů SAZKA a také na přepážce České pošty. Je k tomu ale zapotřebí vygenerovat si dobíjecí kupón ve vaší samoobsluze na muj.kamphone.cz v sekci "DOBÍJENÍ KREDITU". Podrobný návod jak na to najdete ZDE

Můžu si ověřit výši svého kreditu?

Ano, aktuální výši vašeho kreditu si můžete neustále hlídat v samoobsluze muj.kamphone.cz


Jak často si musím dobíjet kredit?

Dobíjení kreditu je čistě na vašich potřebách. Nutno ale upozornit, že se z kreditu každý měsíc odečítá poplatek za vedení SIM karty dle platného ceníku a nastaveného tarifu

 

 

Jaká je platnost vašich datových balíčků?

Datové balíčky jsou platné vždy do konce kalendářního měsíce, ve kterém byly pořízeny, proto je z kreditu odečtená vždy poměrná část ceny balíčku a nastavený poměrný počet MB podle toho, který den v měsíci byly pořízeny. Vybrat si můžete ze tří datových balíčků jak u předplacené tak u paušální karty


Vyčerpal jsem objem dat, jak se vrátím zpět na plnou rychlost připojení?

V případě, že jste vyčerpal váš balíček s předplaceným objemem dat, dojde ke zpomalení vašeho internetu. Pro nastavení opětovné rychlosti si můžete předplatit další balíček ve vaší samoobsluze muj.kamphone.cz, nebo se vrátit k účtování po kB


Mohu s KAM PHONE  i do zahraničí?

Ano, po navýšení vašeho kreditu nad hranici 2 000 Kč u předplacené karty, nebo po složení vratné Jistiny u paušálních služeb si můžete v samoobsluze namuj.kamphone.cz Roaming aktivovat

 

Jaké je zúčtovací období u paušálních služeb?

Zúčtovací období u paušálních služeb je vždy od 1. dne v kalendářním měsíci do posledního dne kalendářního měsíce

 

Jako cenu zaplatím za první měsíc používání?

Za první měsíc zaplatíte poměrnou část podle počtu dnů, po které jste službu v daném měsíci využíval


Kdy mi přijde vyúčtování?

Vyúčtování vám přijde nejpozději do 15. dne kalendářního měsíce následujícího po zúčtovacím období do vaší emailové schránky (nenastavíte-li si způsob doručení jinak). Vyúčtování je splatné do 7 dnů od doručení

 

Jak si nastavím svůj telefon pro odesílání MMS a mobilní internet?

Podrobný návod najdete v sekci nastavení

 

Co dělat při ztrátě, nebo odcizení SIM karty

V tomto případě neprodleně kontaktujte naše pracovníky jedním ze způsobů uvedeným v sekci kontakty. Upozorňujeme, že infolinka je v provozu v pracovní dny od 9:00 do 13:00. Pro komunikaci mimo tyto hodiny nás můžete kontaktovat prostřednictvím emailu, facebooku www.facebook.com/kamphone, nebo nám zanechat zprávu na live chatu

Zapoměl jsem helso do své samoobsluhy, jak ho mohu opět získat
Heslo do své samoobsluhy, si můžete restartovat na muj.kamphone.cz/zapomenute-heslo. Je k tomu zapotřeby znát číslo SIM a PUK1 kód který najdete na platové kartě, ze které jste vyloupli vaši SIM kartu. V případě, že ho neznáte, kontaktujte naše operátory buď telefonicky v provozní době, nebo online prostřednictvím emailu nebo Facebooku. Návod na změnu nebo případnou obnovu hesla najdete ZDE



KAM PHONE - volejte kdykoli kamkoli
HOME
NAŠE CENY
PŘENOS ČÍSLA
AKTIVACE SIM
FAQ
O NÁS
KONTAKTY


Kariéra
Ceník
Obchodní podmínky
Zákaznická karta
Akce a soutěže
SAMOOBSLUHA

KAM MEDIA s.r.o. Provozuje:

KAM MEDIA s.r.o.
Primátorská 296/38, 180 00 Praha 8 - Libeň

telefon:   (+420) 723 800 111
email:   info@kamphone.cz
www:  www.kamphone.cz

Partneři: