k nám
Ke KAM PHONE můžete přejít pohodlně a nechat si své číslo. Od 1.4.2020 o tom již nemusíte informovat svého stávajícího operátora. Stačí mít Ověřovací kód účastníka (OKU) od vašeho současného operátora a převeme číslo k nám. S převodem vám pomůžeme, stačí nás kontaktovat.
Vyberte si z naší nabídky tarif, který vám nejvíce vyhovuje nebo si ho upravte dle vašich potřeb. Při dokončování objednávky vyberte možnost "ponechat si svoje číslo"
Svůj kód účastníka naleznete u svého současného operátora. Váš operátor je povinen vám tento kód sdělit automaticky. Naleznete ho na smlouvě, ve vyúčtování, v samoobsluze nebo ve své mobilní aplikaci. Pokud svůj OKU nemůžete najít, zavolejte nám na 723 800 111 (pracovní dny 9-17). Rádi vám pomůžeme. OKU kód je: OKU je zkratka pro Ověřovací kód účastníka v podobě čtrnáctimístného čísla. Spolu s telefonním číslem je ověřovací kód účastníka jediný identifikační údaj potřebný k přenosu čísla mezi operátory. Právě z tohoto důvodu vám doporučujeme svůj OKU pečlivě uschovat, veřejně nešířit a nikomu nesdělovat. Příklad OKU kódu
811 - kód operátora 9 - kód virtuálního operátora x - další čísla pro kontrolu správnosti kódu
Pokud již OKU máte, můžete ho zadat během objednávky tarifu (ať už online nebo po telefonu). Pokud ne, zadáte ho kdykoli později.
Vaše telefonní číslo bude k určenému datu přeneseno na KAM PHONE SIM kartu, kterou od nás obdržíte. Vaše telefonní číslo k nám dokážeme přenést již za 3 pracovní dny. Při online, nebo telefonických objednávkách nastavujeme přenos na 5. pracovní den, abychom vám SIM karty stihli bezpečně doručit. Další dotazy vám rádi zodpovíme na naší infolince 723 800 111, emailem na info@kamphone.cz, nebo na našem facebookovém profilu. Využívejte výhody KAM PHONE, aniž byste museli svým přátelům oznamovat nové číslo.
|